> I'M Proud To Be Myself: Berakhir Gelaran sebagai seorang ' PELAJAR '

Berakhir Gelaran sebagai seorang ' PELAJAR '

Tak kurang lagi 3 minggu jep aku dan kengkawan aku akan menempuh penentuan masa depan aku . SPM . Yess ! Takut , Tak ready , banyak bende aku tak belajar lagi . Tapi , Tapeaaa , aku bersyukur kerana Allah masih menyedarkan aku tentang berartinya MASA DEPAN ituh . Allah masih mengingatkan aku untuk tak terus leka dan tak mengenal putus asa dalam belajar walaupun last minute . Kelas tambahan , study group , Semua aku jalani . Alhamduliallah . Bende yang dari dulu aku tak tau , sekarang aku menjadi tau . Aku sekarang belajar Bak macam BUDAK CEMERLANG yang selalu dapat straight A dalam semua subject . Kadang-2 aku terpikir , Kenapa lah tak dari dulu jep aku belajar sungguh-2 ? Tapea , biar aku ucap perkataan tuh sekarang sebelum Spm , Jangan sesudah aku menerima keputusan SPM bulan 3 nanti .


Hari - hari aku menjadi seorang SPM CANDIDATE bersama mereka . Aku sekelas dengan mereka . Sudah 2 tahun . Aku sayang akan mereka . Kami sering berkongsi gelak ketawa bersama . Belajar bersama . Tapi semua ituhh akan berakhir sebentar sahaja lagi . :( Termasuk juga , Fatin , Epa , Din .


Kami semua spm candidate . Kami masih menjadi seorang Pelajar dan akan berakhir pada 6/12/2011 .
Ya Allah , Berkati kami dalam RedhaMu , Terangi hati-2 kami ketika menjawab exam nanti . Mudah kan kami dalam segala hal . Semoga kami akan menggapai CITA-CITA kami kelak . Amin ya rabbal alamin :)

Berkati  kami para readers , Doakan kejayaan kami . Kami telah berusaha semampu kami , Kami dah berjuang sepenuh hati kami . Insyaallah :) Dengan rahmat dan Redha Allah , kami akan BERJAYA kelak . Aminn ya rabbalalamin :)

Akhir kata # AKU TAKUT NAK HADAPI MASA DEPAN YANG BELIT . Assalamualaikum :)