> I'M Proud To Be Myself: Setahun , Saya Berjaya hilangkan semuannya :)

Setahun , Saya Berjaya hilangkan semuannya :)

[ SEBELUM BACA , Buka volume lagu kuat-kuat dan selamat layan perasaan yeaa ]


Semalam saya menangis teringat kenangan awak dengan saya , Maafkan saya ! Saya memang cengeng , Saya mengaku , Saya Rindukan tentang semua tuh dulu . Semuanya ! Beratnya hati saya hilang awak dulu . Mehh sini saya jujur , Hampir 8 bulan saya tak berhenti menangiskan awak . Untungnya awak . Maafkan saya . Tapi sekarang awak jangan risau , rasa sayang saya kat awak tuhh DAH HILANG . Alhamduliallah , segalanya dah hilang . Saya ikhlas menganggap awak sebagai kawan saya . Saya berterima kasih keatas awak sebab awak pernah menyayangi saya dulu , dan dulu saya terlalu amat menyayangi awak .

Lepas ni awak jaga diri awak , saya dan awak mungkin lepas menengah ni mungkin akan jarang bersua , dan mungkin tidak akan bersua . Jaga diri yeaaa :) Saya selalu akan merindui awak . Jujur :) Awak jangan pernah lupakan saya sebagai kawan awak . Saya harap juga awak akan menjaga kekasih awak nanti sama macam mana awak jaga saya dahulu :) Buat dia sayangkan awak , macam mana awak buat saya dahulu . Ingat wanita tuhh lemah , tapi tak selamanya dia akan lemah . Jangan sakiti kekasih awak nanti yeaa , jangan awak putuskan dia seperti mana awak putuskan saya dahulu . Saya MOHON !

Jujur Hati saya amat sakit , teramat sakit , dah hampir setahun saya mengambil masa untuk sembuhkan hati saya dpd tuhh semua . Masih terbayang dimata saya detik-detik awak putuskan hubungan kita tanpa ALASAN YG JELAS . Tapeaa , saya redha dengan ketentuan ilahi , Mungkin ini yang terbaik . Saya dapat terima segalannya sekarang . Terlalu ramai LELAKI yang saya tolak dikernakan saya takut disakiti . SAYA TRAUMA DENGAN LELAKI . Maafkan saya para lelaki yg saya tolak . Maafkan dosa saya pada kalian . Tapi , saya dahh janji pada diri saya , saya akan kekalkan NAMA AWAK dalam hati saya , SELAMANYA sebagai insan yg pernah saya sayang . Saya akan tetap selalu merindui kasih sayang awak tuh . Jaga diri yeaaa :) Ampun kan dosa saya dahulu ketika kita bersama , Halalkan segalanya untuk saya . Doakan untuk kejayaan saya kelak . Nama awak akan tetap tersenarai didalam Doa saya terhadap tuhan .

14/02/2010 ------------> 26/10/2010 . Tarikh ni saya takkan lupa SELAMANYA :)

BIG GIRLS DONT CRY ! THANKS TO BE MY EX BOYFRIEND  :)


Kebahagian awak , kebahagiaan saya juga , Assalamualaikum :)