> I'M Proud To Be Myself: Setiap Tarikh Tuhhhh Penting :(

Setiap Tarikh Tuhhhh Penting :(

Assalamualaikum sebagai pembuka bicara . Aku nak cakap , Yesss ! Aku sedih sekarang . Macam-macam aku rasa . Orang semua tak pedulikan hati aku , semua berebut nak jadi SELFISH . OK , Go on lahh :)



3 hb september . Mak aku balik kampung . Raya keberapa tuh ? ntah , tak ingat dahh . Raya jugak kan . Haaaaaa , aku sedih ! Sumpah sedih . Aku dah berjanji dengan Mak aku , BAJU RAYA KEMBAR :) Biru tuhhh ! Dua-2 Dah beli . Dah tergantung rapi dalam almari . Tak gunaa jugak . Raya ni kurang syok lahh Beb =,= . Abah aku awal dah balik , Perghh , Padan Muka kau YAYA ;) Relax , Allah sayang aku sebab  tuh Allah bagi cobaan kat aku kan . Semoga ada Hikmah :)

5 hb september . Pergh , lagi syok , Meh sini dengar , Meh sini ! Aku TRIAL SPMMMMMM . Fuyooo ! Masyuk lah kan , dah lah kena tinggal , aku boleh periksa plak . Cool jep lahh buat relax , tapeaa Allah ada :) Gua raya berapa hari jep , Relax sudaa , raya tiap tahun , SPM sekali seumur hidup . Ingat tuhhh :) Allah sentiasa tolong aku . Doakan aku Berjaya ! Doakan aku mudah menjawab soalan-2 tuh nanti . Doakan aku :)

15 hb september : Tarikh keramat sepanjang hidup aku . Kau tau ? Tak kan . Hari Lahir aku hari tuh . Mak aku mungkin tadea . Macam mana aku nak cakap ' Terima kasih Mak sebab melahirkan , menjaga dan merawat yaya selama 17 tahun dan sampai sekarang . Grr ~ Redha :) Aku rindu orang bagi aku baju LEVIS HIJAU tuhh :( K Diamm , Nangis sambil peluk bantak peluk , Dulu dia kata kalau rindu dia peluk bantal peluk :) Yaya ingat lagi tau sayanggg .


Mungkin DIA ni yang akan teman aku nanti masa semua Family aku tadea , THANKS ANGAH :)


Tuhh baru beberapa hari , Tak masuk lagi tarikh yang ada dalam Diary warna cokelat yang aku sorok dalam almari lagi tuh . Habis blog aku jadi DIARY . Haha . Tak nak . Setiap tarikh tuh penting , sebab tarikh tuh , moment tuh , tak akan terulang balik . Sebab tuh semuannya aku ingat . Ingatan aku kuat . Aku muda lagi . Memang lahh kan . K Byeee :) Assalamualaikum :)