> I'M Proud To Be Myself: Beraya di sekolah terakhir :)

Beraya di sekolah terakhir :)

Semalam . Kemarin dan hari ini . Masa tetap berlalu tanpa kita dapat berhentikannya .
Biarlah masa berlalu dengan mudah dan ciptakannya lah dengan karangan cerita dengan indah .
Makin lama , makin dekat dengan SPM . Fuhh ! SERAM . Trial dah habis , biarlah result tuhh , yang penting SPM aku .

Yang wanita indah berbaju kurung , Yang lelaki kacak berbaju melayu siap bersamping lagi .
Masa cukup singkat untuk mengukir kenangan indah , tapi kami cukup bahagia hari ini .
setelah hampir 5 TAHUN aku bersekolah dan menuntut ilmu di SMKPJ2 , Baru sekarang aku dengar ada open house untuk pelajar . WE APPRECIATE :)

Makanan penuh dimeja , sate , nasi impit , laksa , dan banyak lagi . Meriah ! Kami rasa hari ini hari yang paling bahagia sepanjang bergelar pelajar disekolah ituh .


Badan kecil tak bererti , perut pun kecil :)


Budak comel yang aku sayang :)


Piqa yang selalu ngaku Tinggi :)

Tadea motif apa-apa pun . Baju warna sama , SWEET tak ? Haha . 

Wanita Melayu :) I love chuu :)



Friendship never END :)


Gua suka ambik gambar dengan  Dia :)