> I'M Proud To Be Myself: Member GUA :)

Member GUA :)

Aku bangga lah kann dapat ramai member yang semua sayangkan aku , Aku Rasa lah kan ! okayy , 21/6 . Tarikh keramat dalam hidup aku . Perghh ~ memang berantai gila lahh kan sampai masuk office , Okayy aku memang budak nakal tapi tetap mempunyai akal :) Aku bangga ada member macam Dia , Dia sayang aku , aku pun sayang dia , Ituh yang aku dan Dia rasa . Aku dah maafkan kau , daropada dalam hati paling punya paling dalam . Dalam tau Hati aku , Haha . Tapi aku teramat kecewa dengan sikap yang kau dah buat kat aku . Aku sayang kau sebab kau kawan aku . Begitu jugak kawan-kawan aku yang lain . Harap sejak kejadian tuh , kau Insaf , Kau sedar , Kau tawakal dengan allah , Kau dapat lihat kesalahan kau . Maaf ! Bagi aku masa untuk jadikan kita seakrab Dulu . Bagi aku masa untuk mengukir senyuman yang manis dariada Hati macam dulu . Kat sekolah DULU , cikgu dengan budak-budak lain ramai yang kata Kita Kembar , Diorang Tipuu lebih . Diorang kata Kita Rapat , Memang pun . Rindu semua tuh :) Aku nak mintak ampun dengan Allah sebab Kita dah tak bertegur lebih 3 hari , Dosa tau . Tadi baru member comel aku bagi khutbah , Haha . Kawan-kawan aku semua sayang aku , aku Pun ! Jangan jealouse lah kan . Aku nak mintak maaf dengan Mak kau sebab aku dah terLEPAS cakap yang mengarut kat anak kesayangan Dia . Maaf ! Tolong maafkan aku walhal dalam bende nih aku jadi Mangsa :( Tape , Ni semua ujian daripada Allah . Aku terima , mudah-mudahan , banyak Hikmah lepas kejadian ni .





Aku letak gambar besar-besar biar kau Jatuh Cinta dengan aku , Hahahaha , JOKE . Aku rapat Gilaa dengan Dia , Aku sayang dia sebab dia kawan aku , Maaf kan aku :)