> I'M Proud To Be Myself: Hari Sukan ( Terakhir )

Hari Sukan ( Terakhir )

 Hai , lama kann saya dah tak update blog , Hehe , Rindu tak ? Rindu tak ? okay , tak penting . nak cerita Hari sukan aku ni , SEKOLAH MENENGAH PERMAS JAYA 2 ! sekolah kebanggaan aku saat ini . sudah lima tahun aku berada disini , pelbagai kenangan aku dah lalui disini . Macam jenis emosi dah aku kongsi dengan kengkawan aku . Dan kali ini Hari sukan yang ke-5 buat aku di sekolah ini dan juga kali yang TERAKHIR , sebagai seorang pelajar menengah . Sedih :(  Cukup sedih :(  kenapa lahh aku cepat sangat besar ? Tak sanggup rasannya nak jauhkan jarak dengan kawan sekolah sekarang . Tahun ni pulak lahh hari sukan yang paling boring tapi nasib baik lahh ending diaa tak boring tauu , Syok gilaa .

 Hari sukan diadakan bertepatan hari Khamis , 16 / 06 / 2011  . Mungkin menjadi tarikh keramat dalam hidup . Cewahhh ~ okayy mula-2 hari tuhh dahh sedih , pagi-2 dahh hujan renyai-renyai . Ayooo ! dalam hati kata conferm tak best kann . pergi sekolah dengan keadaan hujan renyai-2 , padang basah , budak-budak semua kumpul kat dewan , diorang semua takut kena hujan . Hee , Astaka yang sepatutnya menjadi tempat duduk punn basah . Hmm , Habis lahh sukan tahun ni :( Aku masuk J-ROBIK . Sekolah kau ada ? sekolah aku jep ada . Sebab tuh aku sayang sekolah aku sesangat , Sometimes only :) latihan banyak kali dalam dewan tertutup sekolah tuh . Berpeluh , ituh kelebihan dia . Yeah !! Boleh kurus nyhh :) Acara bermula dengan perbarisan , dan omelan ntahh pape oleh para tetamu vip yang kononnya penting , Hee :) Maaf :) 
ahli Perbarisan PBSM Sorang-sorang pingsan , pelik , tak lahh panas cuaca tapi diorang tetap pengsan . Pelik , pelik ! 
acara demi acara , Boring ! Ituh yang aku hanya mampu kata . Pembahagian hadiah yang Meleweh ! Boring gilaaaa ! Huhh ~ 

Tiba acara , 4x100 . ituhh yang aku tunggu . Lihat jaguh sekolah berlari sepantas kilat . Tiba , giliran lelaki bawah 18  . menambah semangat aku melihat . Aku bersorak , " ATLANTIS lajuuu , lajuuu ! '' ituh rumah sukan warna BIRU , Rumah yang naib pengerusinya tahun ini adalah AKU , Bangga ! haha . Lelaki lebih pantas daripada perempuan , semangat diorng tinggi . Sukaa ! akhirnya larian ini dimenangi oleh kumpulan " DISCOVERI " Tapeaa , rumah sukan aku punn dapat tempat jugak lahh , Elehh ~ Lihat gambar kami :)

                    Mereka yang saya sayang selamanya dalam hidup saya :)


                 Semangat berlatih , Saya yang Tinggi tuhhh ! orang ke-3  :)

           Diorang nih tengah khusyuk dengar cikgu memberi tips terakhir sebelum buat persembahan nnti :)

                 


                                Menunggu giliran kami untuk persembahan :)

                                     
                                        Kelihatan design baju di bahagian belakang  :)


Kalau lahh saya dapat mengalami kegembiraan seperti yang mereka alami kini :)


                                                            Peserta perbarisan


                Ketika kami sedang membuat persembahan J-ROBIK !



Kawan saya ni dapat 3 emas ( kalau tak salah ) ! Dia memang jaguh dalam sukan olahraga ni , Impian dia nak jadi olahragawati tahun ini , tidak tercapai ! Sabar yeaa :)



     Dia ni olahragawan sekolah saya tahun ni :) Bangga lahh tuh !

                                         
                                            Mulut  saya , Comel tak :)

   
     Madle uhh shera punya , bukan kitaorang punya , PINJAM  ! Pleasing :)


Syafiq , Kau dahh dapat berapa madle ? Dia ni BAKAL olahragawan , tapi tak menjadi :)


                                             Jaguh rumah sukan Atlantis :)




                                    Tengok , Semangat nya diorang tengah bekobar dalam Hati tuhh :)


                                             Berakhir dengan Gembira :)

Akhir sekali , keputusan telah diumumkan . Rumah sukan discovery ( Kuning ) diumumkan sebagai tempat ke-3 , Atlantis ( Biru ) ke - 2 , Bangga okayy ! dan yang pertama Columbia ( Hijau ) . Terima Kasih cikgu atas acara ini ! Terima kasih semua atas kegembiraan yang korang ciptakan hari ituh . Terima kasih untuk semua , Ini tahun last saya menyambut hari sukan , Sedih :( Assalamualaikum .