> I'M Proud To Be Myself: Member sekelas :)

Member sekelas :)

Dah 2 tahun aku sekelas dengan diorang ni . Dah dua tahun jugak tiap-tiap pagi aku nampak muka diorang dalam kelas aku . Macam-macam bende kitaorg cerita daripada orang tuhh kitaorg tak kenal jadi kenal sebab hari-hari kitaorg cerita budak tuhh dalam kelas , Hahaha . Untung budak tuh . Hw buat sesama , ketawa sesama , saling mengalan . Kcau JACLYN ( budak cina perempuan yg tomboi ) . Sampai budak tuh dia tidur dalam kelas , kitaorg ketuk meja dia , HAHA , sampai dia mengamuk baru kitaorg berhenti . Bergabung dgn pelajar lelaki melayu . Jahat kan kitaorg ! Sape suruh tegeng dalam kelas kan . Hw tak siap beramai-ramai , Sengaja ! Nak duduk kat koridor kelas menayang muka yang tak cantik ni kat semua budak sekolah .


Ni jelah perempuan melayu dalam KELAS 5LK :)


Buat kerja Kursus Sivik , Penting kep bende nih ? Haishhhh ~


Stay sekolah sampai pukul 6 baru balik ? Perghh ~ Lepak lah kann . Sehari stay sekolah semata-mata buat Roket masa depan ni ? Haihhh . Dan ituh hasilnya :( Cantik kan ?


Kelas takkan lawa tanpa Kita , :) Kelas takkan bising tanpa Kita  :) Kelas takkan Ceria tanpa kita :) SEMUANNYA TAKKAN INDAH kalau tiada kita :) Go Girl !


Aku duduk baris Ke-3 , yang ada beg atas dia tuhh , Sorang-sorang ! Dulu aku duduk barisan paling depan , tapi sekarang tak lagi :( Tak tau sampai bila kan . Kalau org tanya kenapa ? Saje cakap " nak cari ketenangan lahh konon "
SPM IS OUR FUTURE ? Spm tinggal berapa lama lagi nyhh :( Grrrr ~ okayy cool !