> I'M Proud To Be Myself: Aku Tau Aku Salah , Maafkan Aku :(

Aku Tau Aku Salah , Maafkan Aku :(

Setiap Pertemuan , mesti ada perpisahan . Manusia kena terima tuh semua , tuh semua takdir Allah , Meskipun ajal yang menjemput . Setiap kegembiraan , mesti akan ada kesedihan yang muncul . Itu Lumrah . Maafkan aku , Aku masing Belum boleh buang nama dan semuannya tentang kau daripada Hati aku :( .

Aku tau aku salah . Ni semua salah aku . Lihat luaran , Hati tenang melihat kau dari jauh , Tenang ! ituh perasaan aku terhadap kau bila aku lihat muka kau . Aku tak tipu ! Aku tau mesti kau kata aku nonsense kan ? Biar lah , aku JUJUR . Aku tau lepas ni kawan aku mesti akan tanya aku " Kenapa ingat dia lagi ? " . Maafkan aku , Aku masih belum boleh :(

Aku manusia , aku punyai perasaan . Dan perasaan aku kuat terhadap kau . Mungkin kau my First Love , MUNGKIN ! sebab dengan kau , aku rasa semua keindahan ituh . Hari ni aku rindu kau , Bukan hari ni jep , Selalu ! Maafkan aku :(  Riak muka boleh tipu , Tapi Hati ? Tak kan boleh menipu diri sendiri . Allah tau segalannya . Aku sentiasa doakan kau terhadap Allah :)



Segalannya aku simpan , Sampai semua kisah silam yang indah dengan kau dulu semua aku simpan dalam hati , sampai saat ini ! Barang kau yang kau bagi masa HARI LAHIR aku , aku juga simpan keharini simpan . Baju tuh dapat dihitung dengan jari penggunaanya , Aku Sayang nak pakai . Taku Rosak ! Takut terjadi pape kat baju ni . Tersimpan rapi dalam Almari aku . Bukan tuh jep segala gambar dan segala-galannya tentang kau aku simpan . Maafkan aku :( Tak pernah terdetik dalam hati aku , aku nak hilangkan jejak kau dalam hidup aku . Aku bahagia mengenali kau . Aku rindu semua masa dengan kau .
THANKS FOR ALL SWEETEST MOMENT ! thanks for everything .

Sungguh ! Aku KINI tidak mencintai kau seperti dulu . Kau jangan salah paham =,= . Aku hanya rindukan kau . Aku hanya rindukan kemanisan muka kau dan moment dengan kau .

banyak sudah aku minta maaf , dan kali ni aku nak minta maaf lagi sebab aku tau aku salah . Maafkan aku :(