> I'M Proud To Be Myself: I HATE YOU !

I HATE YOU !

Yeaa , kata-kata aku memang kasar , tapi ituh yang aku rasa . Aku nak kau tahu yang aku sekarang BENCI gila dengan kau , aku nak kawan-kawan kau ( kawan aku jugak lah kan ) bagi tahu dekat  kau yang aku post kat diari online yang aku cakap , aku BENCI kau . JUJUR ! ituh semua tanpa kawalan . Secara tak langsung , kau yang meminta aku timbulkan perasaan yang tak pernah aku wujudkan dalam Hati aku . Kau jahat . Kau jangan perasan if suatu saat aku memandangi kau , Sorry ! Aku tak sengaja . Plss ! Aku mohon kau jangan pernah fikir yang aku kini masih belum melupakan kau , Maaf ! Aku dah buang lama nama kau dalam tong sampah . Kau sering menyakiti Hati aku , tanpa Bosan ! tanpa memikirkan resiko setelah kau berbuat begitu . Kalau lah aku dapat kumpulkan Air mata yang pernah aku mengalirkan yang dulu kononnya aku Sedih , Aku takut kehilangan kau , But now I Don't Care All About You :) Aku menyesal yang dulu aku pernah menangisi insan seperti kau , Sungguh aku menyesal . Rasannya aku ingin kumpulkan kembali air mata ituh . HMM . Aku tau kau sebenarnnya baik , aku cukup mengenali hati budi kau dulu . Hati kau cukup lembut sebenarnnya . Berubah ! kau banyak berubah sehinggakan kau sanggup mencaci aku didepan orang ramai . Aku terkilan . Kau jangan pernah percaya dengan apa yang kawan kau kata , yang aku Rindukan kau . Terima Kasih buat kau . Kau telah buatkan aku melupakan kau setelah hampir 5 bulan aku langsung tak bolehh melepaskan bayangan wajah kau daripada mata kurniaan allah ini . Aku tau kau punn membencika aku kini . Aku hanya mampu mengatakan TERIMA KASIH . Memang dulu aku teramat menCINTAI kau , tapi itu Dulu , Kau yang telah  mengubah segalannya . Maafkan aku . Aku harap kau berubah . Bukan untuk orang lain , tapi untuk kebaikan diri kau sendiri . Maaf ! Aku sayang kakak kau , kerana kakak kau telalu baik kepadaku .

Niat dalam Hati aku yang terdalam , Aku masih ingin Bersahabat dengan kau , kawan Baik , seperti aku berkawan dengan kawan-kawan kau yang lain . Tapi , Mungkin sekali , kau tak sudi bukan ? Tapeaa lah . Aku tak pernah Jemu mendoakan kau supaya kau dapat Hidayat daripada ilahi , Aku harap kau berubah ! Walaupun perasaan ni berkata yang aku Benci akan kau , tapi Doa ku sentiasa mengiringi hari kau . Semoga allah mengabulkannya . Amin !