> I'M Proud To Be Myself: Aku Suka Kau ♥

Aku Suka Kau ♥

Korang jangan pernah salahkan aku sebab aku sukakan dia , Aku Minat dia . Lumrah ituh semua perasaan semua orang termasuk aku . Aku dah lama tak rasa macam gini . FALL IN LOVE with someone . Lama dah tau , Rasannya aku dah cukup puas bertahan dengan status SINGLE aku . Aku tak nak selamannya ! Aku takut nak luahkan sebab Aku Pemalu , Tapea , Tuhan sentiasa dengar aku sering memuji dia dalam hati aku . Untungnnya kau !

Bukan senang aku nak menyukai seseorang kembali  . SUSAH ! tapi sekarang kau BERJAYA . Tahniah :) Aku suka kau . beribu kali rasannya aku ucapkan dalam hati ni. Kau boleh jadi milik aku kep ? Berangan . Kalau lah suatu hari nanti kau jadi milik aku , Gembirannya aku :) 

Aku tak tidur malam seminggu kalau kau ucap kata CINTA pada aku , HAHA , berangan . Tak semua orang tahu aku suka kau dan isi hati aku kini , orang yang aku sayang jep tahu , sibling and sahabat aku jep tau . Gembira aku dapat mengenali kau :)

7 BULAN ! bukan mudah aku nak menjalani hari-hari aku dengan berpegang status SINGLE . mungkin dah biasa , tapi banyak godaan . Tapea , Aku sabar :)  Should I Hoping You ? entah lah . Aku harap mimpi aku supaya mendapat BOYFRIEND sebelum HARI LAHIR aku menjadi kenyataan . Aku inginkan kau menjadi Carta Hati dalam hati aku tuh . Aku nak kau yang menjadi harapan aku tuh . Aku nak buat Relationship dengan kau kat facebook . BERANGAN ! Tapeaa , aku tetap berdoa :)


Saya malu nak ungkapkan Isi hati saya kat AWAK , :) Tuhan , tolong jadikan dia milik aku :) AMIN ! Assalamualaikum :)