> I'M Proud To Be Myself: Relax :)

Relax :)


Muka FAKE gini pun korang nak persalahkan ? Aku tau pasal Blog kau , Semua Kecah Bagitau aku , Siap telepon lagi .#cool :) Diorang peduli kat aku lah tuh kot kan . Mana tak terasa , semua bagi tau aku yang Kau maksudkan tuh AKU ! So ? Demi Tuhan , Aku malas nak pikir masalah orang , Masalah aku sendiri ni pun bersusun dalam kepala otak tiada orang nak tolong lagi lah aku nak pikir hal orang lain . Common lah ! Be yourself ! Aku tau , Bende korg ni boleh settle tapi korang KEPALA batu kan .

Aku salahkan kau punya ABG TERHEBAT tuhh ? Ni hal kitaorang berdua , Tak yah masuk campur .

Aku malas nak campur =,= . Aku taknak tau pape lepas ni .

Aku hidup Kerana Allah , Bukan untuk Dibenci oleh sesama Manusia . Memaafkan ituh lebih baik kepada yang meminta maaf . Assalamualaikum :)